Imnul turismului romanesc

Posted: Mai 4, 2009 in Uncategorized

Pentru ca in ultima vreme am fost plecata din tara, atunci cand m-am intors, am rasfoit cu interes presa din turism curioasa sa vad ce s-a mai intamplat in ultima saptamana.
Cel mai mult m-a surprins ceea ce am gasit pe Google: http://www.youtube.com/watch?v=tH9Yuc98z_k, respectiv imaginile care insotesc imnul turismului romanesc.
Sunt atat de banale, atat de putin incitante, incat sloganul de tara: Romania, land of choice, nu este sustinut absolut de loc prin vizual.
Daca voi avea timp o sa incerc sa fac rost de fotografii care sa va prezinte Romania, vazuta din memoria aparatului meu de fotografiat si de filmat. Daca vor avea timp sper sa ma ajute si prietenii mei. In cazul in care si dumnevoastra aveti fotografii din Romania, va rog sa mi le trimiteti pe adresa: profirandreea@yahoo.com.
In ceea ce priveste imnul, nu pot sa ma pronunt, daca imi place sau nu. O sa-l mai ascult de cateva ori si daca voi incepe sa-l fredonez, a meritat 10.000 euro, daca nu… asta este. Doar cine nu munceste nu greseste.
Pe curand!

Lasă un răspuns

